Často kladené otázky
Víme, že máte před odesláním svých textů k překladu mnoho otázek. Proto jsme u pro vás připravili odpovědi na ty nejčastější z nich. Nenašli jste odpověď? Neváhejte nás kontaktovat!
Jak rychle postupovat?
- Náš aktivní e-mail pro poptávky: info@meriva-preklady.cz
- Přiložte text (MS Word, PDF, sken atd.).
- Určete požadovaný termín dodání.
- Rozepište případné důležité informace.
Jak pošlete text?
Vše probíhá kompletně on-line. Pokud máte text v nějakém elektronickém formátu (MS Word, PDF atd.), můžete jej poslat pomocí rychlého formuláře, nebo e-mailem na info@meriva-preklady.cz. U extrémně velkých souborů použijte www.uschovna.cz.
Kdy a jak zaplatíte?
Pokud se nejedná o značný rozsah, platíte vždy až po odevzdání služby. Fakturu - daňový doklad ve formátu PDF vám pošleme na e-mail, z něhož byla provedena závazná objednávka.
Jak počítáme cenu?
Jednotkou pro cenovou kalkulaci je 1 normostrana (NS) = 1 800 znaků včetně mezer. Počítáme tedy množství znaků včetně mezer výchozího textu a vydělíme ho číslem 1800, tím získáme výchozí rozsah, který je základem pro cenovou nabídku.
Jak závazně objednáte?
Pokud jste obdrželi cenovou nabídku a souhlasíte s ní, postupujte podle instrukcí, které jste obdrželi. Poté vám pošleme potvrzení, že jsme vaši závaznou objednávku obdrželi a jdeme pracovat na překladu.
Kdy obdržíte vyhotovenou službu?
Přesný termín je stanoven v závazné objednávce. Naše první pravidlo zní, že tento termín vždy dodržíme. Nikdy se nestalo, že bychom termín překročili. Pokud jste službu neobdrželi, jsou možné následující důvody:
- technický problém při odesílání e-mailu
- e-mail s vyhotoveným překladem máte ve složce spamu
- máte zcela zaplněnou kapacitu vašeho e-mailu
V každém případě nás ihned kontaktujte a pokusíme se rychle problém odstranit.
Když objednávám podruhé?
Zpravidla vše probíhá ještě rychleji. Zašlete nám váš text a uvidíte, že bude vše rychle vyřízeno.